Поліція попереджає про шахрайську схему “дзвінок із банку”. Правоохоронці розповіли, як відрізнити злодіїв від дійсних співробітників фінустанов.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на поліцію Харківської області.
Як зазначають правоохоронці, по-перше, фінансові установи відмовилися від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами.
"Банк ніколи не запитує номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі, що надходять в SMS. Тому, якщо дзвонить невідомий та намагається з'ясувати ці дані - це спроба шахрайства. Працівник банку ніколи не питає персональні дані", - попереджають в поліції.
Треба пам'ятати, що конфіденційні дані щодо банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть банківським працівникам.
"Надійно зберігайте та не розголошуйте свій пін-код", - радять правоохоронці.
Якщо ж виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.