Independent press          Свободная пресса          Вільна преса

Загроза від вибухонебезпечних предметів посідає 11 місце серед проблем, які хвилюють українців найбільше, - опитування

Соціум7 апреля 2025, 17:24 0

16% українців відпочивають або мають хобі на потенційно забруднених територіях. Мова про такі активності на небезпечних місцинах, як:

  • відпочинок біля водойм, риболовля;
  • відпочинок в лісі, пікніки, збір грибів та ягід;
  • відпочинок на присадибних ділянках.

Це один із висновків дослідження "Обережно міни! Як говорити про мінну (не)безпеку, щоб захистити, а не нашкодити?", яке було проведено BBCMediaAction в 2024 році на замовлення ПРООН, та за підтримки урядів Японії, Нідерландів та ДСНС України.

Більше половини респондентів – 63% – помилково вважають, що позначення місця навколо підозрілого предмета є безпечною дією. 21% українців підійшли б і розглядали би підозрілий предмет, а 14% спробували б прибрати його. Насправді такі дії є загрозою життю та здоров'ю не лише людини, яка знайшла вибухонебезпечний предмет, але й тих, хто перебуває поруч.

Решта ключових висновків дослідження:

  • 42% українців вважають, що інформації про ВНП недостатньо, причому найбільший дефіцит інформації відчувають жителі сіл, а також мешканці Західного регіону.
  • 25% українців вважають ризик дістати поранення від вибухонебезпечних предметів високим; цей показник зростає до 30% серед мешканців південних регіонів України.
  • Загроза від мін та інших вибухонебезпечних предметів посідає 11 місце серед проблем, які хвилюють населення України найбільше. Такий низький показник викликає занепокоєння, враховуючи високий рівень забруднення України вибухонебезпечними предметами.
  • 13% українців особисто бачили вибухонебезпечні предмети, а 31% бачили позначки "Небезпечно, міни!"

За результатами дослідження було розроблено низку рекомендацій щодо створення більш ефективних комунікаційних стратегій:

Зрозумілість і стандартизація: прості та зрозумілі інструкції щодо реагування на підозрілі предмети мають вирішальне значення.

Контент, який викликає емоційний відгук: використовуйте наративи та історії, які резонують з повсякденним життям і зачіпають такі емоції, як любов і турбота.

Багатоканальний підхід: використовуйте медіаконтент у поєднанні з особистим спілкуванням, приділяючи особливу увагу сільським громадам і залучаючи місцеві органи влади та міжнародні організації.

Поєднання форматів: поєднання медіаконтенту з особистим спілкуванням за участі представників органів влади та/або міжнародних організацій підвищує ефективність комунікації. Такий підхід особливо важливий у разі спілкування з аграріями та жителями сільської місцевості.

Комментарии

0

Комментариев нет. Ваш может быть первым.

Останні новини

читать
Мы в соц.сетях